rasse

Läs igenom de här noga.
Läste Malin Westén's blogg där hon skriver att förortstjejer kom till deras skola och bråka,
för det första.. Hur kan hon vara säker på att det va förortstjejer bara för att dom var invandrare?
Sen skrev min kompis Assiya en kommentar som löd såhär.

Skrivet av: Icya
 är det nåt fel och var förortstjej eller?

Sen fick hon ett svar tillbaka av nån linnéa som va såhär

Skrivet av: linnéa
 "lcya" det är inte fel att vara förortstjej, men fifty/fifty av alla ungdomar i förorterna utnyttjar det på ett sätt som lätt gör att det blir fel. Sånna här ungar borde hållas kopplade, fyfan vad arg jag blev när jag läste detta! ursäkta ordvalet nu, men jävla invandrare (förvisso)som kommer till Sverige, skriker öppet mitt på stan att dom hatar svennar. baxar, slåss, muckar och jag vettefan allt! vad fan gör dom här egentligen? håll vårat jävla land rent från bråkstakar, dom som inte sköter sig - HEM! någon stans finns det en gräns!

Okej, det där med att vissa skriker öppet att dom hatar svennar blir jag också irreterad på..
men de här hatinlägget..? What? Ursäkta men jag tål inte sånt här för jag är svensk och vill inte ha några rasister i mitt land, tack.

Så assiya svarade tillbaka.

Skrivet av: Icya
 Om det inte fanns invandrare skulle Sverige vara skit Linnéa..vart får ni all mat ifrån? jo det mesta är importerat lilla gumman. Om du ska skriva nåt,skriv till min blogg och våga inte säga jävla invandrare igen för då söker jag upp dig och då ska du få se vad invandrare är för nåt. Åk fan inte till utlandet om du säger jävla invandrare förstår du det? Jaha så det är bara invandrare som är bråkstakar?..Är det därför alla mördare och pedofiler har svenska namn och svenska efternamn eller? Jaha så du har aldrig sett en svenne skrika och hålla på öppet i stan? Det var det roligast jag sett..för det första vi som är födda här är inte invandrare. Tänk efter innan du öppnar din käft.

Skrivet av: linnea
säger bara en sak "icya".. 99% av förortstjejerna som bråkar är INTE svenska. Dom går i gäng, för att våga ge sig på någon. Maten? ja, vi hade klarat oss fint utan kebab

Eh.. va? jag är själv förortstjej o ja bråkar då o då, jag är kaxig men jag är ju inte blatte?
Kanske inte renrasig svensk men jag säger tex inte att jag är lite finsk o vallon o blabla.
Så jag svarade tillbaka

Skrivet av: MICKAELA
Linnéa asså fucking driver du med mig?! Om du nu hatar invandrare så mycket gå och dränk dig, jag är svensk och jag är nästan säker på att mer än hälften av den svenska befolkningen inte vill ha nåra jävla rasister i sverige, ni rasister ska hålla er borta, inte invandrarna, för det är ni som smutsar ner vårat land inte invandrarna. Okej att det finns invandrare som förstör och våldtar, mördar allt sånt! Men det gör svenskarna också har du inte märkt det? Du gjorde själv precis nåt olagligt ' LINNEA ' du var rasistisk tror du det är speciellt lagligt, gumman ;)?

För hon klagade först på invandrarna.. men hon gjorde precis själv nåt olagligt..
Sen kan ju hon skutta omkring som vanligt och leka miss-perfekt-som-aldrig-gjort-nåt-olagligt så lever vi andra svenskar/invandrare vidare med vårat liv. Klart slut :)


old pic på mig o assiya i stan mitt i natten.. shit vad hon förstörde, hon brände typ ner NK :)

Peayxz and lööööw / MiiiQa

Kommentarer
Postat av: rebuc

my sisteeeeers <3

lever för er

2009-02-10 @ 21:31:25
Postat av: sara

svar: tack så mkt. besök gärna min blogg igen.

2009-02-10 @ 22:44:05
URL: http://saaralii.blogg.se/
Postat av: ✿Linda H ✿

hehe.. knäpp brud... det enda jag kan klaga på e det som icya skriver om maten... den kommer ju inte från invandrare (för de bor i sverige) utan kommer ifrån just utlandet (och det har ju inte de som bor i sverige nåt med att göra...) så på den punkten håller jag inte med henne.. men att förortsungar bara bråkar e lite överdrivet.. iaf i utkanten av gbg... här e vi ganska snälla allihopa =D



sov gott!!!

2009-02-11 @ 00:47:59
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: Gynning

Ha en trevlig kväll!!

2009-02-11 @ 18:05:56
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: sabina

Amen gud vilken rasist Linnea är. Asså kom igen, hon är ju själv nån invandrare om hon åker till Spanien eller något. Jag bryr mig inte om att det kommer en massa folk till Finland från andra länder, de kanske bara vill leva tryggt? Det är ju ingen jäkla skillnad om man kommer från England eller Finland, alla är ju endå en jädrans människa! Okej jag håller nog lite med om att de kan vara lite bråkigare ibland..

2009-02-11 @ 18:24:21
URL: http://ssabinaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men varför håller alla på och bråkar om det? Linnea blev misshandlad liksom? Det är det alla borde bry sig om!

2009-02-11 @ 19:22:51
Postat av: Anonym

So FUCKING what om hon blev misshandlad? Eller ah, synd det men det finns ingen jävla anledning till att säga sånt där för det? :S

2009-02-11 @ 21:54:24
Postat av: MICKAELA

anonym: De blir bråk, för alla har olika åsikter

Anonym: Tack, de e bra med människor som har hjärnor :)

2009-02-12 @ 08:47:28
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: ''

puckounge!. hon vet att dom va förortstjejer för att dom kommer från förorten, där hon bor själv, så bara lägg av

2009-02-12 @ 18:50:36
Postat av: ii

puckounge!. hon vet att dom va förortstjejer för att dom kommer från förorten, där hon bor själv, så bara lägg av

2009-02-12 @ 18:55:10
Postat av: d

men ni som inte bryr er om att linnea blev misshandlad kan ju pilla upp nåt i rumpan, orka tjaffsa när ni vet att malin westen har rätt, och att alla andra som skriver att hon är rasse har fel. so just stop it.

2009-02-12 @ 18:57:42
Postat av: d

men ni som inte bryr er om att linnea blev misshandlad kan ju pilla upp nåt i rumpan, orka tjaffsa när ni vet att malin westen har rätt, och att alla andra som skriver att hon är rasse har fel. so just stop it.

2009-02-12 @ 18:57:45
Postat av: mickaela

sv: kalla inte mig puckounge, jag vet vad jag har läst, jag är inte dum i huvudet. Åh herregud visa era namn är ni rädda för mig eller?

2009-02-13 @ 18:27:01
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: Sverige

Bra initativ av Linnea, alla vet det enda invandrare bidrar med i det här landet är rån och våldtäkter, speciellt muslimer. /M

2009-05-14 @ 16:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se