plugg & nationella..

Klarade hela dagen i skolan idag faktiskt!
I'm sooooo duktig hehe..
Fast sen har jag ju fått hem 8579 läxor också.. plus att jag ska plugga på svenska häftet vi fick idag
till nationella provet imorgon i svenska, ushhhhh undra hur fan det kommer att gå?!
Så skicka sms o bad mamma köpa glass åt mig hehe.. sen blir de bara att råplugga hela dagen, kvällen och lite
in på natten.. fast just nu ska jag nog mest satsa på svenska provet tills imorgon.. de e ju lixom nationella så tror de e liiiite viktigare. Kom också på nu att jag glömde matte häftet, har snart prov i procent snart igen också, och jag SUGER verkligen på matte, speciellt procent och hundradelar och allt sånt där.. De är väl inte nödvändigt hehe..


Engelska, typ tre kapitel, nattliv ( nationella )
Läsförståelse skönlitteratur, ordkunskap idiom.
Sen Geografi en massa sidor.. kul -.-


Antar att Rebec kommer snart, och sen så måste jag ta nåt att äta..
De börjar bli så jävla tråkigt att bara äta rostade mackor efter skolan.. De finns ju inget annat :(

Well well, peace and löw / MiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se