plugg & gräddkrig!

Satt och pratade med Lawin, sen smög min mamma upp och smetade grädde i mitt ansikte och sprang iväg..
Såklart sprang jag efter, tryckte ner hela handen i semlan och gjorde tillbaka, sen kom min lillebror som min mamma självklart tryckte grädde i också, och jag på han, och han på mig..
Måste säga att det var synd om min lillasyster när hon kom in i köket hehe..

my dear mother ( som fick semla i näsan också hahaha )

Syster, glad även fast hon blev plågad hehe

Lillebror, ja vet att han måste klippa sig, pottfrilla som mandark i cartoonserien Dexter hehe

Kan köra som en 'serie' här ;
Först såg mickaela ut såhär, fräsch och nysmetad grädde över sig.. ( ursäkta urringningen(?) )

Sen hade det lixom smält in i kroppen och luktade surt.. då bestämde sig mickaela för att fixa sig..

Sen efter en timme i duschen såg mickaela normal ut igen, och nej de här e inte att vika ut sig.. hoppas jag..


Well well, har faktiskt pluggat rätt hårt.. Suttit och läst för Lawin i telefonen också ur mitt häfte ' nattliv '

Sen får man lägga till en xray också, en rätt soft kväll faktiskt.. :)

Fick en fråga om jag har sökt in, inte än.. Vet ju inte om vi ska flytta än så de blir lite jobbigt, fast annars om vi inte flyttar ska jag söka in mig på Fredrik, målarlinjen :)

Nu ska jag läsa lite svenska i andra böcker.. och pyttelite engelska och till sist några sidor i SO boken.
Ska sova tidigt idag, klockan är ju redan 20 i 10.. Måste ha min sömn för att va koncentrerad på provet imorgon, undra hur fan det kommer att gå?.. Möte imorgon gällande min frånvaro kul, noot..-.-

Peayz and löööw / MiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se