pizzzzzzzza

Nu står våra pizzor inne i ugnen.. Vi äter inte hos auror utan vi kör eget.
Vi köpte färdiggjorda pizzadegar vi skulle göra en åt yezz som jobbar där också haha..
Vi skulle ha peppar på så vi leta fast vi hade ju såklart inge peppar fast sen kom jag på att jag brukar fylla på fickorna med peppar från mcdonalds hahaha rebec tackade gud, ibland äre bra att man gör såna där konstiga grejer asså ;)


sådär såg dom ut nyss, nu är de salami och ost på..
tar en före o efter bild hehehe o de här e före bilden dåra ;)


Sen köpte vi fanta, ( exotic såklart ) fast när vi kom hem hade de gått hål i den så de va lite blött i påsen sen så typ pös de ut med massa fanta så vi har lagt en handduk på golvet, rebec är ett sånt smartass så hon ställde den på golvet hehe får väl gå tillbax till affären och byta samtidigt som jag lämnar pizzan, kanske ska börja bli pizzabud snygg syn höhö..  aja nu ska vi softa i 20 minuter sen kanske vi ska gå till mami's kompis o störa lite, de e våran grej haha ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

tyckte du?

jag vet inte vad jag tyckte, det var väl mittemellan ;)



mm gott med pizzor.

2009-02-07 @ 18:44:32
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: S A N N A

gott!

2009-02-08 @ 13:21:49
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se