Over and out Rihanna

Ååååh gud vad jag har tråkigt!
Lawin åkte till handen och köpte ett gamecard och jag kämpade för min klass så vi slapp matten och fick gå hem,
annars skulle vi haft håltimme och sen börja matten sen sluta.
Bara jobbigt att Lena våran hemkunskapslärare aldrig kommer till skolan nästan, inte så konstigt att vi fick så låga betyg förra terminen lixom.. de är riktigt dåligt tycker jag.

Iallafall, Frank är ledig i en vecka, såååååå skönt :D
Istället har vi världens bästa lärare Lotta som jag hade i 6an och lite i 7an också.. Hon e tuff, rätt sträng men så jävla skön,
hon påminner om min mamma på nåt sätt hahaha fast det sa faktiskt Lawin också ;)

Ska plugga lite matte ikväll då, överenskommelsen va så att vi måste arbeta i stencilen för att få hoppa över mattelektionen.. så ja de är väl bra :). Har mest sprungit runt som en barnunge idag och retat min lillesyster, trodde jag hade kommit över dom perioderna men tydligen inte hehe ;)

Förresten läste jag på internet att Chris brown har blivit gripen
Den amerikanska hitmakaren Chris Brown, 19, har lämnat över sig själv till polisen, sedan han först häktats i sin frånvaro misstänkt för att ha misshandlat sin flickvän Rihanna, 20. Chris släpptes mot borgen på 50 000 dollar, i väntan på vidare utredning. Los Angeles-polisen bekräftar att Chris och en ännu ej namngiven kvinna var inblandade i ett gräl tidigt på söndagsmorgonen. Enligt poliskällor åsamkade Chris synbara skador på kvinnan. Enligt bildbyrån X17 står Rihannas bil för närvarande parkerad utanför Cedars-Sinai-sjukhuset i Los Angeles, vilket indikerar på att hon är den drabbade kvinnan.

Jag skiter i Rihanna för hon är så jävla nördig, hon har tillexempel satt regler för CB så att han inte får snacka med tjejer ( dansare ) och att ingen tjej får vara inne i hans rum och massor med sånt där larv.. avundsjuka till högsta grad eller?
Herregud människa han är en stjärna, bara för det så kan inte alla tjejer i världen försvinna..http://justentertainment.files.wordpress.com/2008/03/rihanna-brown.jpg
Over and out, bitch.

Peayz and lööööw / MiiiiiQa


Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha, what? :-D Jag blir alldeles till mig så glad jag blir. Vad gillar du bäst? :) / Sämst?

2009-02-09 @ 16:44:54
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: ✿Linda H ✿

hehehe... men jag kan fatta att hon e svartsjuk har set två dokumentärer om hiphop wifes och rocker wifes och de stackar brudarna blir konstant bedragna.. han e ju man.. de har inte hjärna nog att stå emot om tjejerna lägger upp sig.. men jag hade hellre gjort slut än att springa runt som en svartsjuk idiot!!

2009-02-09 @ 17:17:10
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: I

usch! hata rihanna. finns det någon drygare männinska?

Men löööv till chris:)

2009-02-09 @ 17:37:39
URL: http://isaulander.blogg.se/
Postat av: Anonym

varf ska han göra regler för henne och inte hon för honom? :S



2009-02-09 @ 22:24:17
URL: http://ddoruntinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahha ja älskar min baby boo..

som slår slog sönder henne. hon e äcklig svär,

han e FINAST, vrf ska han ha henne som e äcklig otrogen.. orreorreorre... låt min man va fan

2009-02-10 @ 21:17:19
Postat av: Rebuc

haha inlägget över e från mig soo ya know ;D

2009-02-10 @ 21:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se