Nyttig lunch

Tjabah.
Sitter nu med Rebec och äter choklad och glass..
innan de så åt vi pizza.. och rebec som lovade min mamma att hon skulle bjuda på en riktig lunch?
aja vi säger så..

Tvungen att ta kort, det såg så fattigt ut hahaha

Jag imorse, höhö :)

Mongolid? yeah i know ;)

Har inget att plugga på idag, alltså till nationella imorgon, för vi ska tydligen välja något imorgon och skriva uppsats om,
får väl se hur det går;) Nu är jag astrött.. har trots allt vart uppe i 12 timmar nu eftersom jag vaknade 3 inatt hehe..
Rebec har redan lagt sig i min säng, som vanligt så kommer vi väl somna som är väldigt likt oss sen hittar mamma oss i sängen i riktigt djup sömn när hon kommer hem.
Noooot goood :)

En annan sak va att vi fick sluta två och en halv timma tidigare idag, för ett innebandy lag från tumba kom
och skulle spela mot våran skola, så kollade lite på matchen med Lawin och dom o spela trummor i matchen,
fast sen åkte ja på stryk från Vedat o Stefan, fast SJÄLVKLART slår jag tillbaka, tänker inte tåla sånt ;)

Peyz and löw / MiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Lottie

Snygg outfit ;) Hare bra. Du med >:P

2009-02-04 @ 15:55:15
URL: http://foreyou.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Tack! :)



Vad tkr du om min outfit idag? :D

2009-02-04 @ 18:19:34
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: rebuuuuc

käften ja e nte snål =)

köp din egen mat då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-05 @ 16:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se