mår dåligt

Godmorgon! Gosh har bara sovit två timmar inatt ,
somnade halv fyra och vaknade halv sex av att rebecca puttade på mig, jag spydde?
eeh va? Läskigt, tur att rebecca va vaken. hostar alldeles för mycket och sen halv sex har jag vart vaken, kollat hannah montana.. kalle anka.. musses klubbhus.. ja va ska man göra ..
Medans rebecca somnade i sängen ( som tur va spydde ja i min lillebrors säng och inte i min hehe.. )

Jaa annars då.. Rebecca ligger och sover bakom mig just nu och jag kom nyss hem, tog en cigg med Thess sen gick jag till auror och hämtade min julklapp, världens mysigaste tröja hehe! ;) o mat till oss ( fattiga vi e i know )
Men shit va LJUST de är ute, ja blev ju helt bländad tårarna började rinna, ojoj mycket snö också, fick typ ploga mig fram o de va ju inte lika kul.,.

men proffsig som jag är, och trots bländningen så tog jag bilder och dom blev inte snygga alls! hehe men jag lägger upp en av dom baraför ja e cool

Oh god.. frusen och inge smink men yeah.. kan inte ens kolla normalt -.-

O den här va för nån dag sen, misslyckad hahaha

Tror ja ska vila lite.. hoppas bara jag inte vaknar klockan 5 ikväll, typiskt mig..

 Puss and love / MiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Ida

Krya på dig vännen..

Kram

2009-02-24 @ 18:44:05
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: IDA

Vad söt du är! :)

2009-02-24 @ 19:07:11
URL: http://idaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se