Läskigt gäng

Hellu!
Just nu sitter ja här hemma hos mamma, har softat med ekrem o ahmet nåra timmar nu men dom tagga nyss,
snart ska jag till jordbro på nån fest liknande grej. Pallar inte klä upp míg som vanligt så kör med jeansen från igår och min nya svarta tröja, tar bild på allting sen!

Bytheway så när jag kom hem va hela porten helt uppsparkad o sönder, glas överallt
och grannarna berätta att dom terrade våran dörr, banka sönder den typ så lite rädd e jag nu
vi har väl fan inte gjort nånting.. -.- ?!

Nu e ja fettttt hungrig o vill verkligen.. verkligen.. ha pizza eller kebab..
kanske mcdonalds eller allt i samma rätt hehe
peace and looove / MiQa

p.s har typ hundra bilder från igår hos pappa, ska lägga in dom senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se