kaffe älskare!

Okej testade typ en helt ny grej, trodde det skulle va gott men jag är ju som sagt ingen kaffe älskare..

1 ½ skopa kaffe
Skummade varm mjölk
En tesked honung
3 teskedar socker
en msk kakao
och en tsk kanel

Mina syskon undrade vafan jag höll på med haha, saga den där sexåriga systern jag har ville smaka
även fast jag såg äcklad ut vid första klunken.. Jaja right smaka då du kommer inte tycka om det.
Men så fel jag hade, hon älskade det.. Vi fick inte ens ta den ifrån henne när jag kom på att hon
INTE KOMMER SOMNA INATT och just nu är hon helt stirrig hoppas det går över!


Äre meningen att man ska få ångest för att ens syster sitter som en diva och dricker kaffe
före sin 15 årige syster, tåls att tänka på..

Snart bär det av till papí, guitar hero all night long beybeee =)
 Lägger in mina nya jeans en gång till, så snyggish =)
peace and löööw / MiiiQa

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: hehe ok :P

2009-02-20 @ 17:20:21
URL: http://linnua.blogg.se/
Postat av: Ida

Hehehe nja det lät inte allt för gott..

Jag är en kaffe älskare men inte ska man blanda massa i kaffet ;)

Vilka skit snygga jeans avis

heheh får nog allt ta och gå o köpa mig ett par jag oxå :P

2009-02-20 @ 21:09:23
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja är typ helt ny på bloggen men ett tips är att gå in på designadinblogg.se o få massa bra tips :) annars så går du in på design o sedan på redigera din stilmall men de är ganska svårt att veta koderna o så.

2009-02-21 @ 00:01:33
Postat av: maliin :)

sv: ja är typ helt ny på bloggen men ett tips är att gå in på designadinblogg.se o få massa bra tips :) annars så går du in på design o sedan på redigera din stilmall men de är ganska svårt att veta koderna o så.

2009-02-21 @ 00:02:10
URL: http://mmaliinh.blogg.se/
Postat av: Sofia

tack hoppas du också haft en bra fredag? (:

2009-02-21 @ 01:23:45
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se