Ett inlägg

Näpp de blev inge mer inlägg igår,  men de tog typ en timme för mig o rebecca att gå till deras hus, genom den mörka skogen.. Sen va de såklart ugglor som hoade som nördar så jag blev lite rädd iallafall..
Men äntligen till slut kom vi fram!
Vi åt potatis klyftor, kycklingfilé och bearneisås ( stavfel ? ) och bara njöt..
Fyllde på bubbelkaret och hällde upp i vinglas o bara soooooooooooooooftish! Åt godis i badet också HAHA.

Har 198568 bilder, fast glömde sladden hemma, men eftersom ja kommer hem imorgon så blir det hundratals bilder.. okej kanske inte så många men rätt många iallfall ;)


Imorgon blir det att gå upp 08.30 och äta, städa och sånt där onödigt ( ;) ) innan vi tar väskorna och går skogspromenaden på nån km till bussen och sedan byter av vid hallsta station och beger oss mot stockholm again.
Känns booooooooooooring :(

Ja e hungrig nu.. har bara ätit fyra varma mackor och godis idag.. ( hehehe ) + frukost dåra..
Men nu måste jag sluta!
Peace and looooooooooooooove / MiiiiiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Angelica

ohh =/ ush.. det är inte roligt! jag kan verkligen förståå.. men är glad att min pappa bryr sig, skulle vara förjävliggt om han inte gjorde.. så förstår dig :(

2009-02-27 @ 13:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se