Tönt

Postat av: granne

GUD VAD LUGNT det är på gården nu sedan ni flyttade. Inga brädor som kastas på kattungar ingen fylla i porten inga fimpar från balkongen, de som flyttade in efter er är dröm människor. Stackars era nya !!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

svar

hahahaha vafan snackar du om :P
Vadå brädor på kattungar? E du sjuk i hela huvudet eller :P Vem fan e du som läser min blogg. Och nej de är inte från våran balkong det har kastats fimpar, vi rökte alltid under fläkten så sug k*k ! :)
Haha och spanjoren i trappen kramade min mamma och sa att vi var dom enda roliga
i trappen och att vi inte borde flytta, finnen mitt emot hatade inte oss, så weeell..

Juste, kan nästan gissa vem du e, kommer och ringer på dig imorgon :D


Kommentarer
Postat av: Reebecca

det e alex HAHAHAHAHA!!!!

plus vadå brädor kastas på katter? HAHA

fylla i porten? ööh..

fimpar på bbalkongen? om jag inte har fel så bodde ni längst ner? hur ska dom då få fimpar på balkongen Hhahahahah inget liv.

2009-12-31 @ 13:53:12
Postat av: mickaela

hahaha jag vet..

2009-12-31 @ 14:08:04
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: granne

Reebecca, du gick inte i skolan va ? FIMPAR FRÅN inte på.



Ja hur var det mickaela ska du förneka att era vänner kastade brädor på en kattunge ? Helt ok vet att någon i huset intill fotade. Fimparna kastades så de som hade garage fick fanimej skotta till dörren. Fester jämt och vem sa att det var mickaela som festade värst ?



vem fan är alex ?



Väntade hela dagen :D mohaha på att du skulle komma förbi men du vågade inte.



Drunkna inte i kärret nu där ni tydligen flytt till. (svarta kärret så ingen av er läsare tror hon fått sjötomt) :D

2010-01-01 @ 12:44:43
Postat av: mickaela

Jag hoppas att du nångång vaknar upp ur din dröm, och visar mig det där fotot ;)

2010-01-01 @ 18:45:40
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: granne

mickaela du får väl fråga alla dina grannas som du haft såååå bra kontakt med not Jag har inte fotat så ge mig en anledning till att jag ska visa upp kortet. Hade du gått i skolan istället för röken och kröken kanske du kunde läsa idag. Hälsa mamma att man kastar inte sig på gatan utanför dräggbutiken på ringvägen. PIL

2010-01-01 @ 19:47:24
Postat av: mickaela

Japp, jag går dit imorgon och frågar om det där fotot. Du måste nog fan ta och skärpa dig med drogerna kära du, och om det finns nån dräggbutik på ringvägen är det antagligen där du bor ;) Och att du tar upp min mamma i det hela tyder bara på att du inte har så mycket annat att snacka om ;). Haha jo, jag kanske inte gick så mycket i skolan, men trots det fick jag nästan MVG på proven och gick ut med 200 poäng så du har inte så mycket att snacka om där.

2010-01-01 @ 21:47:54
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: granne

200 p ? på i snitt 16 ämnen ? Hmm ja vilken höjdarsiffra :D



Dräggbutiken på ringvägen ? Ja skrotsamlaraffären med massa lumpsaker, skulle aldrig i hela mitt vackra liv handla därinne. Du vet mycket väl matbutiken. Tycker det ser snuskigt ut att komma med små barn och fräsa ifrån sig cig. Men å andra sidan, det är ännu mer kokat att röka som småbarn :D busted



Jag droga ? Jo det kom från rätt käft, du kanske inte ska vara så stor i munnen.

2010-01-02 @ 00:31:12
Postat av: Rebecca

Nu går du över gränsen, ingen pratar om, eller till mina vänner på det sättet som du gör. Du är ju så jävla stor i käften bakom skärmen ellerhur? Varför berättar du inte vem du är då, så kan vi ju alla samlas ute och snacka om det istället för att du sitter där och spelar så jävla ball helt anonym? Du måste ju inte ha något jävla roligt liv eftersom du ägnat mer än dom 2 senaste åren av att spionera på mickaela och hennes familj? Gick i skolan? Ehh, jag går i skolan annars. Jahaa så du har spionerat på mig också? ta mig fan vilket liv.. Vi säger nu att jag inte gick i skolan, har du med det och göra? nej.. Och handla på dräggbutiken? Det vill jag gärna veta vad det är. Tempo är det närmaste ringvägen du kommer och där handlar alla västerhaninge bor, eller inte du kanske? Du kanske åkte till Ica Maxi sådär, för du själv tror du bor så mycket bättre än alla andra? tror inte det hörru. Eftersom du är mickaelas granne så bor du i samma lägenheter som henne. Och det roliga är ju också att du äger dig själv om och om igen. Har hon sagt att hon har flyttat till hus med sjö tomt? Nej, hon fotade till och med allting och la ut det. Tror inte att hon photoshopade dit någon sjö inte. Och du som säger att hon har flyttat till svarta kärret? Jaaha ja, men du ska veta att där du bor va det en kyrkogård innan. Eller resterna ligger ju fortf. kvar under så! Väldigt mycket mysigare.. och verkligen "rikare". Tycker bara inte att det här leder till någonting, för du kommer ju inte våga ta ett steg utanför porten och visa dig och prata öga mot öga. Utan till liv har ju gått ut på att följa mickaelas, och nu när hon flyttat verkar du inte ha något annat för dig. Och hennes blogg är det enda du fortfarande ser av henne. Och det bästa av allt är ju faktiskt att du inte kunnat prata med hennes familj innan? Utan du väntade tills dom flyttade till att öppna din käft i en KOMMENTAR I HENNES BLOGG. jääääääävligt moget där alltså. Allt du skriver är ju bara skit. Get a life fuckface

2010-01-02 @ 05:14:16
Postat av: Rebecca

och säger bara en sak, vänta till jag får reda på vem du är.

2010-01-02 @ 05:22:28
Postat av: mickaela

haha kunde inte sagt det bättre själv än vad rebecca sa det.. Och att man röker när man har småbarn, eller ja, småbarn min lillasyster är 7 år och min lillebror är 11 är ingenting ovanligt, nästan hela världen röker, och nej jag är inte busted för alla vet att jag röker redan, tycker det är läskigt att nån verkar veta så mycket om mig, stalker på hög nivå haha, sluta va besatt i mig och mitt liv bara, please..

2010-01-02 @ 11:18:07
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: granne

Rebecka ligger det en kyrkogård i hela vh :) Fan vad nice då kanske alla våra döda släktingar och vänner kommer och hälsar på. Men jag bor inte på ringvägen, skulle vägra kärret och handlar inte på tempo. Mitt nickval, är granne=vh bo men det var för långsökt. Är man ute så ser man, har man bott länge så känner man folk. Jag är inte blind döv eller dum i huvudet. Hota på du jag väntar.



Hur vet du att vi ej samtalat ? Du vet inte vem jag är du vet inte var jag befinner mig dagtid. I de mörkaste vattnen simmar de fulaste fiskarna vet du väl :)



Puss och kram syns på stan.

2010-01-02 @ 13:47:23
Postat av: mickaela

Du vart ägd där så var tyst bara :) Och tydligen så är du blind, det står klart och tydligt att hon heter Rebecca, inte Rebecka. Sluta spionera på mig och familj jävla stalker.

2010-01-02 @ 16:12:21
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha tror nog jag vet vem du är. Din IP är från nynäs. du tror att vi e helt jävla dumma i huvet också ellerhur? om DU hade gått i skolan, hade du sett att jag heter Rebecca. Hota? vem har sagt att jag hotar ;) läs det här : SKRIV VEM DU ÄR, DÅ KAN VI TA DE IRL INTE I FUCKING DATORN. idiot. Aaa din kompis bor i samma hus som mickaela säkert, och ni har inget liv och e räädda att vi ska hitta din IP drf skriver din kompis från nynäs ist. Smart

2010-01-02 @ 16:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se