Röster i mitt rum, helt knas..

Somnade GALET sent igår.. Men det var på riktigt
inte med flit för asså det kommer typ en massa ljud
i mitt rum, de va så i fredags också, typ som att det är några
som sitter och pratar i mitt rum. Inatt kom nyheterna? Asså fett skumt
typ som om att nyheterna kommer ur mina högtalare.. Jag ringde borak
för ja va skiträdd ahaha sen gick ja in o la mig hos min lillebror hahah.
Som tur var så mådde inte han bra imorse och stannade hemma från
skolan, då får ju jag också det hehee... Det är ju inte bra att han mår
dåligt men asså hahaha.. Han mår bättre nu :P

Kanske har lagt in den här förut, men jag älskar den hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se