Pappa.

Har fortfarande inget internet men heller ingen lust att blogga.. Det är så att min pappa åkte in på sjukhus idag vid ett tiden, han har fått blodförgiftning och har jättesvårt att andas. Allting är stabilt nu, men jag ska ändå be för honom varje kväll. Han är världens bästa pappa, och den här dagen har varit så jävla hemsk, ingen vill sitta och vänta i timmar på att höra om ens pappa e död. Han är mitt allt och ett liv utan honom skulle inte funka för mig, trots allt som har hänt så har han lärt mig mycket. Sen vill jag tacka världens bästa vän Rebecca, och världens bästa pojkvän Borak, jag älskar er verkligen. Men nu får vi bara hoppas att allting blir bättre.




Jag älskar dig Pappa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer ordna sig! kom ihåg att efter regn kommer alltid solsken.. älskar dig!

2009-12-02 @ 09:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se