Open your eyes

Shit va de e kaaaaaaallt ute.. E trött oxå :(
Förresten, hööhöh tog bilder.. Tycker ögon blir asfina när det är
såhär ljust ute pga snön. Spelar ingen roll vilken ögonfärg man har,
det är fint ändå, tycker jag, som e lite nördig höhö..
Med blixt

Utan blixt


Jag har fan världens tröttaste ögon alltså.. Har inte en ett spår av smink
i ansiktet så det kan vara därför.. HEMSKII =)

Blev bländad när jag gick ut med hunden asså
haha.. Så galet mycke snö ute just nu, det här är våran gård, hehe,
fett fantasilöst men men :)


Juste, farmor smsade nyss mig. Pappa har tagit bort respiratorn och
slangen i halsen nu, dom ska sy han, det är skitbra :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se