My litttle mother har nytt jobb =) !

Haha oj då, råkade somna och vaknade vid fem tiden,
hehe smart smart, hur ska jag nu komma upp imorgon ?
Hade ställt klockan på ett så jag kunde sova i 2 timmar iallafall,
men det vart lite mer.. Mamma hade ringt mig också , så ringde upp
henne men hon hade ringt för länge sen och skulle fråga om jag kunde
hämta min lillesyster från skolan hahaha, duktig jag är.. Hon har
iallafall fått ett nytt jobb idag så jag gissar på att hon har en bra
dag idag, inte sådär stressad och irreterad som vanligt efter hennes
jobb hon har haft ett tag nu, där dom slår henne.. ?
Utåtagerande autister jobbaDE hon med, nu jobbar
hon på en verkstad typ, med utvecklingsstörda fast
dom är mycket roligare tydligen, dom ska mecka bilar o cyklar och sånt
i'm happy for her :D!


Kommentarer
Postat av: Husse

Grattis Ylva <3

2009-12-09 @ 21:56:03
URL: http://skvallrarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se