Massa skit

Vill bara säga till alla att det är fullt knas
här hemma och allting, jag kommer inte kunna blogga
lika ofta på ett tag, orkar inte riktigt och det känns inte som
att jag har så mycket att skriva faktiskt..

En sak jag vill är iallafall att allt ska lösa sig och bli bra igen,
men vi får se hur det blir med det.
Kommer uppdatera ibland men det blir som en liten paus..
Hoppas alla stannar kvar ändå <3


Kör en lista också

Nämn något som gjorde dig glad igår: Det fanns nog inget att bli glad över igår
Vad gjorde du kl 08 imorse: Stensov, haha..

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt här, vid datan..
Det sista du sa högt: Har du kollat ordentligt?
Det senaste någon sa till dig: Nej, vänta ska kolla
Vad har du druckit idag: En xray
Vad var det senaste du åt: En halv kycklingrulle igår natt
Vad var det senaste du köpte: Ett par trosor :p
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun, i trä typ.. Haha
Vad är det för väder hos dig nu: Snöflingorna RAMLAR ner.. haha
Godaste glassmaken: Choklad/vanilj blandat, hehe..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njae.. Jag vet inte riktigt haha.
Sover du tungt: Ja oftast..
Drömmer du mardrömmar: Ja typ hela tiden, drömfångaren kan ju suga nåt :) ..
Trivs du med ditt jobb: Aarå
Favoritklädsel: Mjukisbyxor, linne och en stor tröja, hehe.
Favoritlåt just nu: Do you remember med jay sean
Vad ser du om du tittar till höger: Ett fönster, blommor,en hylla
Vad gör dig glad just nu: Att pappa mår bättre
Vad ska du göra härnäst: ringa ett samtal
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Deprimerad haha..
Favoritgodis: Choklad, saltad lakrits
Kläder just nu: Ett vitt linne, rastabrallor och en morgonrock, :P
Sommarplaner: Grekland
Hur många kuddar sover du med: Oftast en, tjock ska den va =)
Spelar du något instrument: Nej, kan spela trummor =)
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska, riktig nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Att dom runt omkring mig mår bra
Är du kittlig: På vissa ställen är jag grovt kittlig
Snarkar du: Nej, de tror ja inte.. Ingen har sagt nåt iaf :P
Stjärntecken: Skorpion
Äckligaste insekten: Spindlar, bllllllllllllä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se