Klätt julgranen ! =)

Alltså.. Höll precis på somna när mamma kom in o bara ' Nu ska vi klä granen !! :D '

Haha men blev pigg då.. Sen hade hon inte hittat alla julgrejer, typ några kulor,
o ljus.. Men det är så jävla tråkigt med en sån stilren gran haha.. Så jag och viktor
sprang ner till källaren och hittade två kartonger med julgrejer, höll på ramla
i trappen för dom vägde så mycket, min lillebror höll på ramla för han garva
så jävla mycket åt mig haha..
Medans vi klädde granen så ringde pappa också :D Så alla snackade med han ett
tag och sådär, han får ringa ett samtal nu :) Fortfarande den där robotrösten
men det blir ju så när han har den där grejen där.. :P

Höhöhö lite redigering på mamma där då :D Hon stog i trosor bara hehehe

HAHAH SHIIIT va ful den blev i litet format :P Men aja, ja o mina
cpskadade syskon som inte kan va normala på bilder ..


Grovt omredigerad.. Viktor blir skitsur om ja lägger ut orginalet.. :P

myyyyyyyyysigt.. :)

Och myskläderna på.. Mjukisar o bob marley tshirt.

Känns jobbigt att det snart är jul, faktiskt.. Fan vi har inga pengar hemma,
jag vettefan hur jag ska ha råd med julklappar. Vi har bestämt oss för
att vi ska få en julklapp var på julafton, sen efter nyår, när det är rea
så ska vi få kanske nån till men det är ju rätt smart också :P
Måste köpa nån nyårsklänning också, men det får jag ta om ja har råd.
Vilket jag inte tror. Haha.. Fail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se