iPhone <3 iFarm , hehe

Har precis käkat, tog en promenad med Bonita också, haha alltså
hon är helt galen nu när det är så mycket snö, hon gräver sig
under, hoppar, skuttar, asså ja.. Och när hon drar som fan i kopplet
åker jag efter, alltså hon drar mig för det är så halt ute,
mamma fick skrattattack haha..

Hade på mig det här, jacka halsduk, tjocktröja, en tröja under,
mjukisbyxor,2 par strumpor hehe..

Döljer ansiktet på bilden.. Kanske är bäst så hehe
ser helt fucked up ut för är helt röd i ansiktet pga kylan :P


Juste, en vän hjälpte mig igår att ladda ner apps på min iPhone,
asroligt hehe har massa spel och sånt nu, hittade nåt som
hette iFarm, det är typ som farmville så jag blev happy :D HAHA ( nörd )



Blesssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se