Idag på sjukhuset hos pappa <3

Nu är vi hemma från sjukhuset, eller vi kom hem klockan 8..
min lillebror valde tillslut att följa med, han ville inte först
men när han var där kändes de mycket bättre sa han.

Asså jag blev så jävla glad.. Ja bara ' pappa, de e mickaela
och viktor ' Då öppnade han ögonen, asså började grina haha,
blev så jävla glad.. Inte helt öppet och han är ju fortfarande
rätt väck men ändå! Sen kramade han min hand lite, viktors
med.. Det känns grymt bra, ren lycka asså..
Sen så höll jag i hans lillfinger, sen när ja skulle ta bort
handen så höll han liksom kvar den typ, då ville man ju inte
gå därifrån kände mig as taskig.. Sen när vi snackade lite
så började den där tvskärmen typ pipa, då vart ju jag grovt stressad
men han började andas snabbare för att vi pratade så de va lugnt haha,
stackarn, han hör typ allt, men kan inte säga nåt pga sladdarna i halsen.. :(
Men ska fortsätta be för han. För min fina pappa <3

Kommentarer
Postat av: rebecca

Peter <3

lika stark som sin dotter.

allt ordnar sig! Love you Boo.

2009-12-09 @ 00:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se