HELT utvilad!

Shit alltså, har inte varit såhär pigg på hur länge som helst :P
Igår vid middagen snackade ja o mamma, syskonen satt i
vardagsrummet, så jag har bestämt mig för att ta tag i mig
själv nu. När mamma börjar påpeka hur orolig hon blir
så är det seriöst.. Iallafall har sovit dåligt hur länge som helst
nu så la mig i mammas säng och kollade på film igår,
hann väl se ungefär 10-15 minuter sen somnade jag, då var
klockan ungefär halv sju haha.. Mamma hade puttat mig åt ena sidan
sen hade hon satt på en annan film, hon hann se 5 minuter ;) hahaha.

Så låg där och sov i tjocktröja, tröja under och ett par adidas träningsbyxor..
Vaknade klockan ett, tog en cigg, stängde fönstret och somnade om igen.
Så idag är jag grovt utvilad! Skulle verkligen kunna jobba idag, men båda
mina syskon stannar hemma idag så jag är barnvakt, om inte viktor
går till skolan har ju jag ingenting att jobba med hah :P
Men viktor vaknade nu, ska fixa lite frukost till han och bara
vänta tills Saga vaknar.. Cpet Borak gick och la sig kvart över sju
imorse, haha fuckface..


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se