Har så jävla tråkigt.. :(

Har så jävla tråkigt.. Sitter och läser värdelösa bloggar,
som är lika värdelösa som min som typ aldrig har något vettigt att
skriva.. Hehe.. Sitter och spelar på facebook.. Bland annat farmville,
café world, pet society, happy aquarium, resturant city.. Asså allt det där.
Är så SJUKT trött på dom spelen men ändå fortsätter man .. BLÖÖÖÖÖÖÖ!
Vill ha the sims 3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Precis ändrat min facebook bild också, ändrade för två dagar sen men
here I go again, och det är bara för att jag har tråkigt.. Laddar nog ner
en film, och lägger mig i sängen istället.. Tråkig som man är..

Nya Facebook bilden.. Höh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se