Handlat julklappar

Vilken dag alltså..
Vaknade vid 10 tiden, hoppade in i duschen, fixade mig
och skulle möta borak på tåget i handen, vi skulle t stan.
Hahaha sen när jag sitter i vh och väntar på att tåget ska gå
så kommer han och sätter sig brevid mig, chock.. Han orkade
inte vänta haha så han åkte till vh, och sen åkte vi t stan.
Fixade julklappar till mamma, saga, pappa och Elin..
Min lillebror ska bara få pengar :P Dålig fantasi man har..
Misshandel i stan också, borak blev typ helt fascinerad.. Haha
jag blev skit irreterad för alla stog liksom bara runt och kollade :P
Men polisen kom iaf.

Sen ska jag köpa mer EFTER julafton, typ till rebecca och sånt,
farmor, madde typ.. Knas för bankomaterna slutade funka,
hade stått i kö i typ 20 min -.- Så stängdes den av.. Så fick
åka hem haha.. Borak hängde me hit, sen följde jag han till
handen, och åkte hem igen, tog med mig lilla bonita ut också ;D

Tråkigt nog har jag inga bilder :P .. Men ska såklart ta imorgon!
Hoppppas vi kan åka till pappa, farmor har blivit jätte sjuk under
natten så vet inte riktigt vad som händer imorgon -.- ..

http://charliecheez.blogg.se/images/2008/julklappar_23312503.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se