God morgooon... =)

Igår så kom Borak, sen chillade jag andreas o borak här,
sen drog andreas o mamma vidare så ja o borak va här,
chillla o sådär, sen somnade vi rätt tidigt typ.. 2 kanske.
Sen idag vid 1 tiden så åkte jag och saga till sjukhuset till pappa,
det var jätteskönt att kunna prata med han, han har ju den där grejen
i halsen nu, de va lite robot aktigt med rösten sen hosta han typ ut den
där saken.. Men det var inte farligt men aa.. Sen krama vi han o pussa
på han så mycket vi kunde, sen va han tvungen att ta bort den där grejen
som han kan prata med o sätta in syre istället, då fick han liksom mima
fram orden de va lite jobbigt att fatta haha.. Men nu är jag hemma iallafall..

Borak va här sålänge me mamma o andreas o andreas kompis typ..
Sen precis när ja kom hem så hade han åkt hem haha, aja skit i det.
Ska försöka hitta på nåt ikväll, orkar inte sitta hemmmmaaaaa !!! :)

Jag & Saga i bilen haha, ser skit trött ut, d e ja oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se