Bilder på nya lägenheten =)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. asså jag måste ha tur,
för direkt när ja koppla in internet till datan så funkade det!
I min förra lägenhet fick jag vara utan internet i typ två månader
eller nåt, har ingen mobil just nu heller.. En tonåring utan lur o internet
funkar inte riktigt hahha.. Iallafall.. Igår när vi lastade in alla våra grejer
i släpet så försvann Lakrits, så ja fick stress och började leta överallt..
Men hittade honom inte, så aa.. Sen när vi kom hit till den nya lägenheten
så kom vi på att sköldpaddan stog i en hink i gamla lägenheten hahahah
vi hade glömt den hahahahah... Men sen när vi började lasta in grejerna
i nya lägenheten så låg Lakrits där :P Helt knas, den va så jävla rädd :/
Och sen hämtade vi sköldis också.

Iallafall, Borak va ju här hela dagen också, thx bby <3 Sen va han här till
typ 9 sen drog han, :)
Alla käkade på oden igår också, typ alla som hade hjälpt till haha, terror
som invaderar oden..

Juste kollade på avatar med assiya på natten också, den va så jävla BRA!
Helt sjukt! Men dom va skitfula när dom grinade hahaha o när dom hade
sex asså de såg helt sjukt ut, ja o assiya dog av garv hahaha.. Tåget va fucked
up också, de tog en fucking timme till stan och de brukar bara ta en halvtimme.
Bromsarna hade typ fuckat sig och det började lukta bränt i hela tåget:P


Don't be haters, det är grymt stökigt och inte ens hälften är uppackat
än, men det kommer , det kommer ;)


Vardagsrummet. :)

Köket, eller aa där vi ska käka haha.. Kylen och diskbänken och skit
står bakom mig hehehe ..


Från vardagsrummet in i hallen :) som sagt, de e skitstökigt just nu.

Mitt rum :D lite halv scary me fönstret.. Tänk om nån kollar in HAHA

ÄLSKAR MITT GOOOOOOOOLV :D ! Det är smutsigt nu för
alla gick in med sina skor igår :P Men men ;D


Altanen, hehöhö. Massa säckar som vi ska slänga ställer vi här också.

Tomten :D Katterna är ute här då och då, Bonita med haha :)

Felvänd.. Men en liten del till av tomten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se