Tack rebecccccccca <3

Shabablablabla =)
Kom nyss hem, så jävla äckligt väder asså..
Mötte Rebecca sen gick vi runt lite och snackade om allt o inget,
sen hängde ja me henne hem, fick en aaaaaasgod lussebulle, den
va så jävla god haha, sen så fick ja en kladdkaka typ, så mår skitilla
nu för kladdkakan va grovt mäktig asså :P
Sen kom nattis så följde dom med mig en bit hem,
sen när ja kom hem gick ja ut me bonita :)

Fick iallafall mina julklappar av henne , tack honeeeey <3

Ett lypsyl, är typ beroende av det.. det luktar typ plast och
mint hahaha ja älskar det .. Lucky Lips.


En rougeborste, med ögonskuggsborstar och sånt I borsten, där
man håller, very very praktiskt ;)


Och en förstoringsspegel med en pincett i.. Asså testade den
nyss och jag hat älskar den.. För hahaha, när jag speglade mig
så SÅG jag verkligen hur mycket jag hade missat, så det är lite
hat där, men ändå kärlek för att nu kan jag ta bort dom hahaha,
skitbra rebeccca, tack babyyyyy <3<3<3<3<3


Hahah rebecca tog en skitful bild på mig när ja pratar i lur..
gör den liten så man inte ser allt, hehe e osminkad, som man ser..

Bonita in tha snooow..

Hörs sen, blesssi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se