BBBBBADA!

Hellu! Drog till Ang med mamma som sagt, det blev skitgod mat
hehe.. Men sen kom Borak, Husse och Husses kusin dit så vi gick hem
t mig istället, dom va väl här typ 30 minuter, fett onödigt hahaha, blev mulad..
I min lägenhet :) Fuckfacet Borak gjorde det.. Iallafall, håller på att fylla badkaret
fullt med varmt vatten och skum just nu, är helt ensam hemma så det är grymt skönt,
ska ta en tidning och bara lägga mig där :)

glöm förresten inlägget där under, humörsvängningar på HÖG nivå.


Tog från Paows blogg, medans vattnet fylls upp hehe..

Saker jag gjort detta år.
druckit alkohol ööhhhhh
rökt vatten pipa ööhhhhh
däckat ööhhhhh
fått minneslucka ööhhhhh
varit kär ööhhhhh
älskat / älskar någon av motsatta kön ööhhhhh
fått ett sugmärke ööhhhhh
gjort ett sugmärkeööhhhhh
haft oskyddad sexööhhhhh
haft ett förhållande i över en månadööhhhhh
kysst en främlingööööh
strulat med någon av samma kön ööööh
strulat med någon av motsatt kön ööhhhhh
sovit i samma säng med någon av samma kön ööhhhhh
sovit i samma säng med någon av motsatt könööhhhhh
lekt med någons känslor ööööh
gråtit dig till sömnsööhhhhh
vaknat av att jag gråterööhhhhh
skrikit ord som hora/slampa till nånööhhhhh
slagit till någonööhhhhh
blivit slagenööhhhhh
lärt känna över 10 nya människorööööh
åkt skidorööööh
varit på solsemester ööhhhhh
badat i havet ööhhhhh
haft snöbollskrig ööhhhhh
tittat på en hel fotbollsmatch ööhhhhh
inte sovit på en hel natt ööhhhhh
varit på sjukhuset ööhhhhh
sovit över 12 timmar ööhhhhh
sett en film mer än 10 ggr ööhhhhh
fått IG ööööh
åkt buss i över 10 timmar ööööh
vart ute en hel natt ööhhhhh
har blivit tagen av polisen ööööh
Däremot har jag haft andra problem med detta.
svikit en vän ööööh

Okej.. Det var väl det. Haha,hörs sen, låter som om vattnet börjar
rinna över, kaos!

Kommentarer
Postat av: Johanna

oj det låter som ett händelserikt år !! ;)

hoppas du haft en trevlig jul

puss

2009-12-28 @ 22:08:06
URL: http://johannaengstrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se