åhåhåhåhåhå.. älskar rösten ...

FYFAN..
Har hört den här snubben nån gång förut, men nu fastnade
jag för han på riktigt.. Fyfaaaan va tung han äääääääär....
Suttit och lyssnat igenom massa massa låtar!
I början sjunger han whatever you like som jag var
riktigt jävla galen i förut haha.. E de fortfarande ;D

Aja lyssna och NJUT asså.. NJUUUUUUUUUUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Juste borak ringde, o fråga om han kunde komma.. Jag sa nej,
vill inte ha han här :) Hahaha.. Sär som ens frågar.. Klart han får:D
Känner mig såååååååå kärleksfull nu efter dom här låtarna :D HAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHA juste juste, har skrivit om Zoni förut,
mammas bästa kompis Annicka's unge. Mamma pratar med Annicka
i telefon just nu och sa att vi skulle söka på henne på youtube, asså
vi döööööööör av garv, hon e så sjuuuuk den där ungen hahaha..
Va hos dom i somras i mariefred med madde o elin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se