Min linje, en av dom bästa valen jag gjort i mitt liv

Har blivit lite krasslig,
är typ livrädd haha, svininfluensan
kanske..? En av min mammas nära kompisar
heter auror och hennes granne har svininfluensan så
man vet ju aldrig.. Vet ju vem grannen är och så..

Men måste berätta lite om skolan! HEHE
vi kommer få jobbarkläder som vi MÅSTE ha på oss,
och inte komma i andra kläder men det är helt okej för mig
för jag orkar ändå aldrig klä upp mig i skolan haha..
Vecka 42/43 har vi miljöpraktik och vi ska fixa ett eget företag
att jobba på, det har jag inte problem med iaf eftersom jag känner
många som jobbar inom målarbranschen.


Vi ska måla tak, fixa design på datorn med mönster, och ja
massa såna saker, är verkligen grymt nöjd med mitt val!
Önskar bara att min pappa fortfarande hade jobbat där som
vaktmästare fortfarande hehe :)

Btw, det var 200 elever som kom in,
400 sökte in. Av 200 så var det 6 tjejer..
HAHAHA!



Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv,. usch då, men det kommer nog gå utmärkt!:D

Du får ha det så roligt i grekland och sola för mig med ;) hehe

2009-08-25 @ 11:57:36
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se