Första dagen i gymnasiet!

Nu är jag hemma!
Klassen var helt okej, det var typ
200 elever som började i ettan det här
året i fredrik, typ sex stycken var tjejer hahaha..
Jaja men vi gick runt, pratade lite, fick välja bås,
alltså ett rum vi fick välja där vi ska ha våra målarlektioner.
Ska bli asskönt vi har ett bra schema faktiskt, måleri nästan hela
tiden och vi är tillåtna att lyssna på musik och så :) !

Måndag, måleri hela dagen hehe..

Sen mötte jag upp Madde och letade efter en bikiniöverdel,
jag åker ju imorgon :D! Men tyvärr var ALLA bikinisar slut :S
Säsongen är över för det tydligen så fick ta en bh ist haha..
Får väl hoppas att jag kan använda den som
bikiniöverdel iaf.. 129 kronor.


Jaja nu ska vi äta nudlar och dricka fanta exotic
som vi köpte påvägen hem, kommer säkert somna..


Kommentarer
Postat av: Anonym

svarar på kommentarer ^

Allt bra? =)

2009-08-24 @ 18:42:36
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se