tråkigt..

KÄRLEK:
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull?
Yes i have..
Vem kysste du senast? Min baby Lawin såklart
Vem kramade du senast? Lawin :)
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? hahaha dum fråga

SKOLA:
Är du duktig i skolan?
När jag väl är i skolan så är jag duktig :)
Har du bra betyg? Nä..
Har du fått göra om ett prov någongång? Såklart
Har du fått ett bra resultat på ett prov? Yeah baby ;)
Sköter du dej i skolan? Alldeles för hög frånvaro
Har du tuggat tuggummi under skoltid? Haha yea
Haft mobilen på lektionstid? Japp
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? Japp

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? 
6 st
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? Bor hos mamma
Trivs hemma? Man har sina dagar
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? Ja, men de va mest när vi bodde me padre
Har skrikit och slagit din mamma? Ja, men inte slagit
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? Nepp
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? Ja haha, mamma kallar mig för sin cpunge så hon e min cpmamma

VÄNNER:
Du har vänner? Ja såklart jag har
Du brukar vara med? Lawin och rebecca, assiya mfl
Vem/vilka var du med sist? Är med Lawin just nu
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? Ja
Är det okej att ha kill-kompisar? Jag har fler killkompisar än tjejkompisar, så spikat.
Har du pussat någon av dina kompisar? ja :) 
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? Nää men skulle kunna döda FÖR mina vänner
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? Det tror jag inte


FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag?
absolut  inte, vem  orkar  det?                           
Putar med läpparna på kort? Haha ja!
Tar kort på dina bröst? Haha  eru  skön eller
Använder foundation på läpparna?  neej
Super dej packad varje helg? Nej
Du har kysst en tjej? Ja
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? Nä,håller mig  till min bulle
Ditt hår e knallblont? Nej haha


ALKOHOL:
Har druckit alkohol? Aa
När drack du alkohol senaste gången? I helgen 
Vem bjöd dej på alkohol? Jag själv:)
Brukar du dricka alkohol? Händer ibland
Har du druckit öl? Ja
Tycker du om öl? Självklart


KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott?
Tuggummi och blablabla
Är det okej att vara kriminell? Folk har väl sina anledningar ( hatar pedofiler, våldtäkter och mord )
Vill du bli kriminell? Vilken jävel vill bli det?
Varför gör du sånt här? ..?
Vad är inte okej med att vara kriminell? ..
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? Haha nej
Har du suttit i fängelset? Nää
Vill du hamna i fängelset? Skitjobbiga frågor, nej

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden?
Ja de har jag
När grät du senast? Onsdags tror jag.. ?
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? Nej, aldrig?
Du har skadat någon med flit? Absolut, haha
Har du någon viljat döda någon? Japp
Du har blivit våldtagen? Neee


ÖVRIGT:
Motto?
Fortsätt simma, fortsätt simma hehehe
Film? Massa olika
Musikgenre? Rnb, hiphop reggae / reggaeton
Lyssnade senast på? Right round m flo rida
Var det här kul? Nä väntade bara på att lawin gjorde klart nudlarna hehe,

Peaace ! / MiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se