påskmiddag

Shusan, ska snart åka till farmor och äta påskmiddag med några från släkten. Har typ suttit och kollat på MTV och Made hela dagen.. Städat i reklamerna och fixat mig, klätt på mig och sminkat mig ( only mascara.. )
Är lite irreterad på pappa för han skulle följa med men svarar inte när man ringer, som vanligt.

tröja från gina och jeans från cheap monday.. som jag typ fick av en kompis för två år sen eller nåt hehe..

Dom sitter lite halvfuckat i röven men d bara sätta på sig en stor kofta ;)

Nu har jag grovt bråttom.. Ska försöka ringa papi en sista gång sen skiter ja i det !
Peace and love / MiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Tack snygging!

2009-04-11 @ 18:25:07
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se