Parteejj

Jag är verkligen kass på att uppdatera, men okej nu sammanfattar jag lite ..

Igår : Jag hämtade Lawin från jordbro, fixade mig och vi var hos rebecca vid elva tiden ungefär,
det var lite kaos och en ipod försvann.. Men det var kul, skratt och gråt. Helt okej :)





Dom här bilderna togs typ när allt var slut och när dom skönaste var kvar, sen va inte alla med på bilderna..
Jag och Amina insåg oxå att det inte var en endaste svensk snubbe där, HAHA jesus.. Jag och Lawin kom hem klockan 5 på morgonen..

Tyvärr har min kamera gått sönder.. men hade på mig min svartvita klänning och en kort mörkblå munkis typ med stor luva och tights


Idag : Vaknade med Lawin vid 2 tiden och han drog hem, sen kom rebecca mohamed assiya amina och ekrem hit, lawin kom tillbaka ett tag och vissa drog och vissa kom , Alicia och Janise kom och Janise gjorde flätor på mig :) Dom drog för typ en halvtimme sen kanske hehe..

Ser grymt mkt bättre ut IRL


En bara vanligt bild.. typ.

Nu ska jag äta några av mammas nybakta bullar hehehe, lika bra o passa på..
Peace and loooooove / MiiiQa



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Jag tackar. Ser ut som ni hade trevligt på festen =) Vi har tagit det lungt idag, fixat med båten lite och ikväll ska vi grilla. Ha det gott!

2009-04-13 @ 16:57:41
Postat av: Adam

Sv: Jag tackar. Ser ut som ni hade trevligt på festen =) Vi har tagit det lungt idag, fixat med båten lite och ikväll ska vi grilla. Ha det gott!

2009-04-13 @ 16:57:53
URL: http://modeseglaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se