Onyttig jävel..

Rebecca fick mig på bra humör igen, vi tog en promenad till krokiga näsan och genom åbylund och sådär, och snackade lite skit som vanligt. Efter det gick vi till min mammas jobb och jag fick pengar till en pizza, wiii! :)
Rebec tog som vanligt en tonfiskpizza ( ja hatar havsmat ) Och jag tog en calzone utan skinka,
verkar som vi börjar komma över kebabtallriken efter alla dessa år..

Maten idag blir : Hemmagjord pizza.. Daamn jag som tänkte va nyttig resten av dagen hehe..
Ska börja bli nyttigare och röra på mig mera, faktiskt. Nästa vecka på måndagen hehe..

Längtar SÅ mycket till Sascha får sina kattungar! :)
En blandning mellan Svart, vit , skimmerbrunt och grått, fan va gulligt!

Bjuder på en bild på Mig och Husse, checka skillnaden mellan ögonbrynen HAHAHA bror!


Min kamera gick sönder strax därefter och jag har lyckats få bild på den!
Dock VÄLDIGT suddig.. Blir mycket suddigare om man tar en närmare bild.. :(
Softish kläder, Africa tröjan och stora mjukis adidasbyxorna, Oh yeaah..
p.s Mössan är på också..

Peace / MiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Husse

nej men kolla där e ju jag! ;)

2009-04-19 @ 20:12:38
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se