ingen rubrikfantasi

Hade en helmysig dag igår med Lawin :) Vi somnade väl runt två tiden eller nåt hehe.
Körde hem, fixade mig och jag och rebecca åkte till handen, hittade världens snyggaste bh..


Censuerade så mycket jag kunde för att man ändå ska kunna se.. haha shit, utvik ..!

Aja men har inga pengar ändå så.. dream on :).
Vi grillar nu och Rebecca, Majdi Annicka Zoni, Nikita och Saga e här + Abbe o Pabbe.. :)
Lite family night typ :)
Får se vad som händer ikv.
Slänger in en bild på min cp skadade katt från igår också ;)!

hahahahaha.. de e en gummisnodd som sitter på han..

Påväg och skulle möta Rebecca.. Syns att jag är lite halvsjuk kanske ..

Nu är det mat! Peace and love / MiiiiiQa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se