ingen rubrikfantasi

Tja, sitter just nu med Rebecca, tyvärr missade vi solen idag igen så vi kommer väl fortsätta vara bleka ..
Vi vaknade typ 3, vet att det inte är speciellt bra men men ..

Just nu sitter vi och lyssnar på mammas nybrända reggaeskiva som hon är skitstolt över hahaha
Annars då.. Igår somnade saga medans ja kollade på Djungel George och Rebecca hade somnat i min säng

Jag igår typ precis innan jag hade somnat.. inget smink i knöw hehehe =)


Ska kanske till Lawin idag, men eftersom jag uppdaterar fett dåligt hos han / helger så vet jag inte om det blir något mer bloggande idag, men kanske! :)
Peace and love / MiiiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se