Helt slut

Jag är så jävla slut, det känns som jag gråtit hela dagen.. Fast man kanske kan säga att jag har gjort det.
Rebecca och jag åkte som sagt till stan fast medina o allt va slut, så vi träffade amina assiya rihab ekrem rojas vedat och aa.. men några åkte hem så ja amina rebecca o assiya chilla i gallerian ett tag och mötte sen upp rihab så gick vi runt lite.

Assiya har nån sak som gör så man andas lättare, så vi satte under ögonen ( ja o amina ) så alla trodde vi hade blivit misshandlade , sen gjorde jag reklam för mcdonalds o låtsades grina, tårarna rann och jag åt min cheeseburgare..
Kanske lägger ut film på de sen ;)

Aja nu är jag iallafall hemma och jag tror jag ska sova hehe..


Snart 1 år och 5 månader beby. Vet att ciggpaketet förstör hela bilden..
Peace and love / MiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Woho, tack så mycket! :)

2009-04-20 @ 07:39:49
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se