gullig roohmpa

Har legat och kollat på MTV hela dagen, Brooke knows best, sweet sixteen, pimp my ride , made.. aa typ alla dom där programmen.. Lawin kom efter skolan också, han somnade och sov i 3 timmar den late jäveln

Aja, ätit makaroner idag och mammas nybakta bröd, gött!

Min älskling som sover..

Medans jag bara sitter, pigg o sådära..

Men ja hade friiiii utsikt över hans gulliga ROOOMPA =) så de gjorde inte så mycket haha!

Förövrigt då.. Mamma tog en dörr till köket eftersom jag tog köksdörren för min dörr va söndersparkad,
men den passade inte så jätte bra..

Lite liten kanske.. Nu ska jag sätta på nån film, kommer antagligen somna.
Peace and löw / MiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se