godiskastare

Jag är så trött.. Igår satt vi iallafall ute på gården och rökte vattenpipa, nathalie rojas och hennes kompis kom så satt dom med oss. De va soft som fan och sen skjutsade jag mamma till centrum. Det var nån fest på min gård då satt det några och spelade gitarr och vi applåderade som idioter haha :)


Jag och Assiya

Försökte ta en bild på månen.. lyckat haha, jag med solbrillorna o vattenpipan, sooo sexy!
obs, solglasögonen va ett skämt, inte allvarligt..

Men det förstördes när nåra nördar kastade ut godis på oss ( ? ) vem gör så.. :S
och vi kom inte in i porten, självklart..
men några andra grannar typ två killar släppte in oss och ja och rebecca följde med upp men dom vägrade öppna HAHA, sen gick jag och rebecca och plockade upp alla godisar plus sand och gräs och skulle hälla i deras brevlåda, men dom höll för.. så ja ' ringde ' snuten och gick ner, sen smög jag upp försiktigt och kastade ner allt i brevlådan
HAH!
Dont mess with bitches who knows how to play it better

Husse, jack och orre kom, + två till och en som redan hade gått. Fast jag somnade
och dom drog vid halv fem sa husse nu.. Men rebecca och assiya satt där med dom iallafall.
Alla va borta när jag vaknade haha! Får se vad som händer nu :)
Peace and love / MiiQaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se