Gästbloggar fifaan..

nejmen halåååå..
D Rebec som skriver.. Mickaela eller (Micha som hon heter engligt mig) sitter o pratar me Lawin i telefonen så ja kunde lika gärna skriva lite.. hehe. Jag och mickaela håller¨på och kollar på en film som heter All the boys love Mandy Lane, den verkar faktiskt bra men vi har inte hunnit sett så mycket .. Vi äter Ben&Jerrys Bohemian Raspberry, sååå goood.. & dricker Burn min favorit dricka hehe.. Jag har min Burn och micha har sin X-ray! Good match ;). Nu ska vi gå och ta en cigg, sen fortsätta kolla på filmen!
Lööööööwe ..

lite bilder på mig & micha genom åren.. hehe

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Tack så mycket! :)

2009-04-24 @ 06:41:19
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: sabina

rebecca borde börja blogga igen, heheh

2009-04-24 @ 13:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se