Fru doktor

God morgon, eller egentligen vaknade jag typ 07.20 fast hann inte skriva, utan jag gick upp, drack min xray ( tog ingen cigg för det fick jag inte ) och gick till doktorn och gjorde nåt sprilitlilil test.. Andningen alltså. Det var skitjobbigt när man skulle blåsa allt man hade och läkaren sa ' mer, fortsätt, lite till, blås , blås! ' Fastän man inte hade nå mer luft i lungorna hehe..
Aja, fick astmamedicin för dom skulle kolla, och det blev bättre med min andning då faktiskt, fast biverkningarna va att jag kunde bli lite cp i kroppen, och det blev jag..

Urinvägsinfektion har jag fått igen också! Ska till läkaren igen klockan 1 och lämna urinprov.. Ont i njurarna som fan just nu men har precis tagit en värktablett och ska vänta tills den börjar värka sen ska jag till skolan..


Såhär ser man ut idag då..


Målat mina naglar skrikrosa .. Ursäkta den KEFFA bildkvaliten men min kamera är sönder..


Och en bild från igår bara..

Peace and love / MiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

2009-04-15 @ 19:06:10
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se