dålig uppdatering

Hoppsan, inte skrivit nåt idag men just nu är jag Assiya och Rebec hemma hos Nattis :)
Vi softade ígår här hos nattis och tog skadade  ' modell ' bilder hahaha o rökte vp. Halv sex somnade vi typ.. ?
Vart iallafall i handen idag med Rebec och Assiya, köpte två cheeseburgare, Assiya tog en o sen en McFlurry, DAIM ofc!

Sen körde vi lite moppe och jag är typ död idag.. Rebecca blir iallafall 15 imorgon, big girl!
Lägger in bilder när jag kommer hem / OM jag kommer hem haha..

Nu ska vi lira lite mer guitar hero, äger såklart alla HEHEHe
Peace and love / MiiiiiiiQa

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: vsg :) tack !

2009-04-06 @ 20:42:42
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Anonym

nattis e bättre än dig på guitarhero biiatch

2009-04-07 @ 00:31:54
Postat av: MICKAELA

anonym : Nattis din nörd hahaha

2009-04-08 @ 18:21:36
URL: http://mickaany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se