Dålig uppdatering

Tjaba, inte bloggat nåt idag men gör det nu.. Bättre sent än aldrig right? Gjorde nationella i matte IDAG ( vet.. våran klass är lite efterbliven ..  ) Det gick väl helt ok, hoppas iaf på ett G.
Annars så körde klassen fotboll och Rugby, det gick väl typ sådär, blev helt svettig och blev puttad framåt i gräset hahaha, men det var kul iallafall :)

Sen gick jag hem direkt typ och checkade ungarna.. Lite sötare har dom blivit fast Sascha verkar inte vara särskilt intresserad av dom och springer runt med dom och gömmer dom överallt, är det normalt eller ?..


Tre av dom, den ena hade Sascha tagit och låg såhär med..

Under tassen lixom, hehe en liten svarting.

Sötbebisarna ligger vid mammas huvud..

Somnade iallafall brevid dom i en timme sen när jag vaknade var elin här, glömde att hon skulle sova här medans jag sov. men nu är jag vaken och jag börjar halv tio imorgon så kommer nog blogga innan dess..
Peace and love / MiiiQa

Idag på bilden, höhö mobbad i knöw.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, älskar kattungar. <3

2009-04-28 @ 22:30:46
Postat av: Anonym

Åh, älskar kattungar. <3

2009-04-28 @ 22:30:50
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se