Bobbys tävling!

Mitt hår är otroligt slitet, jag får aldrig nån volym, det är tunnt efter min blekning i somras och jag lyckas aldrig få den färgen jag vill ha, topparna blir som tuggummi och pågrund av det har jag alltid en stor bulle på huvudet. När jag ska göra nånting roligt nån kväll med mina vänner lyckas jag ALDRIG fixa till mitt hår, jag kämpar i typ en timme sen känns allt meningslöst så allt blir till slut en bulle där också.



Den värsta frisyren jag haft var när frisören klippte av mitt hår till axlarna med lugg.
Jag såg ut som min lärare i femman..
Bilden är för typ två år sen, och jag ser skadad ut i mitt ansikte men jag frös...


Och varför jag har haft den värsta frisyren är för att jag fick en likadan frisyr som min lärare
 i femman som ALLA hatade..
Peace / MiiQa

Tävlingen finns på Bobbys blogg
http://blogg.bobbysharstudio.se/tavlingen-igen-nu-galler-det/#Kommentera

Kommentarer
Postat av: SARA-TEE

najs ögonfärg=)

2009-04-16 @ 18:52:42
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/
Postat av: m.

blir håret slitet ifall man alltid har det i bulle?:O berätta mer?..

jätte fin blogg förresten:)<3

2009-04-23 @ 16:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se