beroende syrra

Hej! Skriver ett inlägg nu innan jag drar ut igen.. Känns nästan som sommaren är här! Så jävla skönt!
I vilket fall så kom jag till skolan i tid imorse trots att vi körde moppe från jordbro först hehe.. Vi fick sluta en kvart tidigare på sista lektionen och tog bussen hem med victor och narre. Nu ska jag ta ut moppen och hämta saga från dagis, hon är helt fast i den och hon följer säkert inte med hem om hon inte får skjuts.. Haha ;)


Mickaela style asså.. Randigt slappt linne, kofta och mjukisbyxor. Och den feta halsduken!

Nä kommer säkert vara ute på gården med saga efter jag hämtat henne. Kan verkligen inte sitta inne, får ångest och huvudvärk haha, ska börja blogga lite oftare också, har blivit rätt keff på de ;)
Peace and looove / MiiQa

Kommentarer
Postat av: Happy Jankell Flinck

snyggt!

2009-04-03 @ 13:45:32
URL: http://flinck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se