bakis

Tja, är äckligt trött nu och ont i huvudet ( bakis.. ) och bläää...
Helt ärligt så kommer jag knappt ihåg nåt av kvällen, riktig ångest.
Har iallafall ett skitsnyggt blåmärke på armen hehe.
Var iallafall med dom vanliga igår, och vid niotiden var jag ute och åkte med ekrem på hans fyrhjuling, jag höll på dö, men det var jävligt roligt haha. Förutom att jag höll på åka bak hela tiden och att mina vita adidasskor är helt leriga.. ;)

Mamma kom iallafall hem imorse vid fem, då vaknade jag. Hade somnat om sen jag vaknade imorse, mår inte så jättebra idag och jag ska på fest.. -.- Pallar egentligen inte men de kommer väl igång senare..




Just nu har jag på mig min systers spindeltofflor haha.
Nu blir det mat, köttfärs och makaroner!
Peace and love / MiiiiQa

Kommentarer
Postat av: h a n n a

hahah rena skor :D ;D

2009-04-12 @ 18:44:28
URL: http://hannamedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se