a shot at love

Shuzan bloggen :)
blev en hel soft kväll igår när Orre Pooya och Husse kom, lite senare kom Jack också :)
Elin och Madde såklart också :)
Nattis, Assiya och Nathalie Rojas kom upp + deras kompis kommer inte ihåg va hon hette hehe..
Och nattis klagade på mig att jag inte svarade när hon ringde eller smsa, det visade sig att hon hade fel nummer hähähä ;)

Iallafall snorungarna som kastade godis häromdagen kastade ner ägg och tidningar och kaffesump? Jag välte ut deras soppåse utanför deras dörr och massa sand, hoppas dom har kul och får städa idag utanför dörren :) Mamma höll på sparka in deras dörr också, riktiga snorungar.

Jag var typ som en bartender igår och hällde upp till Orre och Pooya med hembränt och Malibu cocossprit..

Ändrat allting.. håret, ögonen, hyn, läppstift.. hahaha

Den här ser heeelt fejkad ut, det enda som är riktigt är mina läppar och ögonen
( inte sminket vid ögonen alltså )

En rolig hemsida http://www.taaz.com/ enjoy!
Peace and love / MiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se