80-tals fleece, that's OG

Goood morning :)
Vaknade faktiskt rätt nyss, inatt sov Omid, Husse , Orre och Rebecca här. Vi hade faktiskt en riktigt soft kväll och satt och drack cocacola, kolla på tv och snacka om allt möjligt.
Jag blev lite cpskadad när vi skulle sova och hoppade runt och sjöng om Orres brutna tår och Husses snoris hehe.. ;)
Plus jag höll på att bryta nacken 3 ggr eller nåt för jag rullade runt i sängen haha..


Myser galet i 80-tals fleecetröjan och ett par otroligt tighta rosa byxor, grrr.. HAHA
nää men skitsamma alla har ändå dragit nu =) Och bilden togs igår men har samma kläder idag..
Men vem ska jag kämpa för ?!

Senare blir det påskmiddag hos farmor, ska försöka dammsuga lite här innan jag drar vid halv fem typ..
Peace and love / MiiiiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se