100 frågor & 100 svar höhö

Är hos Rebecca igen hehe.. :)  ovanligt va?
Hon åt precis en kebab som jag tog över(a) fast jag har redan ätit en idag
men ja e sån, äter som en häst o e stolt!
På lördag ska de bli så jävla skönt.. Mamma och mina två småsyskon ska till stan
(ska försöka få med lawin) O ja ska klippa mig o sånt där har fan inte klippt mig på 10 månader!
dgh
Elin i svart mössa och Jag i vit, vi ser VERKLIGEN ut som killar, ja skulle varit riktigt kattig som en asså haha..
grön
Sexiiii grön tröja, ett år sen!           + Multivitamin och fint hår hhiihhi
jk ghgf
Rebecca på donkiish                Mickaela suger ett rör HAHA    Mickaela e ett emo..

100 onödiga frågor
1. Vem är jag? Mickaela, världens bästa :)
2. Ålder: 15
3.Personlighet: Glad och rätt cpstörd haha
4. E-post: Om ni vill ha till nån bra anledning så e de bara att säga till!
5. Stjärntecken: skorpion u know.. ;)
6. Jag är född: 26 oktober!
7. Jag bor: Lägenheten med la familia! <3
8. Vad gör du nu: svarar på dessa frågor o är med rebeccus
9. Civilstatus: Lawin i tio månader<3
10. Spel: The sims.. o finns i sjön? Hahaha..
11. Djur jag är lik: Tiger:) hahaa
12. Lyckonummer: 3, gamla fotbolls tröjan :D
13. Vad är snyggast, brunetter eller blondiner? Killar är snyggast i svart hår :)
14. Din bästa egenskap: ja ställer upp för nära o kära när de behövs:) plus att ja är fett rolig;)
15. Din sämsta egenskap:  Blir sur alldeles för lätt..
17. Familj: Mamma ( pappa ) och tre älsk syskon som brukar misshandla storesystern:) ( mig )
18. Kroppsdel du har mest nytta av:  Ögon och mun :D, sen ben ..
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Mina ögon :) 
20. Jag sover: i sängen under täcket, helst med nån brevid hahah ( svårt att sova annars )
21. Bläck eller blyerts: bläck! =)
22. Tror du på något: Mest på min mamma
23. Frisyr: I en knut mitt på huvudet standard!
24. Hårfärg: brunett
25. Ögonfärg: ehm.. grön blåa :) .. dom e lite konstiga höhö
26. Längd: 1.59. kort jävel :D
27. Vikt: bra fråga..
28. Skostorlek: 37 =)
29. Gillar: Alla som e snälla o glada höhö
30. Ogillar: Fjortisar..
31. Favoritmat: Kebab:D! (H)
32. Favoritglass: daim o polka med chokladsås, BÄSTAA
33. Favoritdessert: kladdkaka:D
34. Favoritpizza: margarita,, typ?
35. Favoritdryck: xray :)
36. Gillar du godis: speciellt choklad!
37. Isåfall vilken sort: choklad! :O!
38. Min favoritdrink: bacardi :P
39. Min favoritfilm: titanic ! :')
40. Min favoritdag: lördag
41. Mitt favorit klädesplagg: mina nya jeans från bik bok (a)
43. Min favoritmusik: Reggae , Reggaeton/D-hall typ :)
44. Min favoritlukt: escada parfym!
45. Min favoritblomma: Rosor :)
46. Öl eller vin: öl haha
47. Liknar du en kändis: ja :D
48. Senast köpta skiva: Christina aguileras haha
49. Senast film på bio: The Dark Knight :)
50. Bästa låten i världen just nu: Fortfarande My heart will go on, forever:)
51. Senast lästa bok: Såld, skitbra ;)
52. Favoritförfattare: jag själv höhö
53. Skriver du dagbok: ibland hahahah
54. Bästa årstiden: Sommar.. fast de varierar på vilka saker man gör :)
55. Älsklingsfärg: Svart röd och vit :)
56. Skulle aldrig ta på dig: En magtröja.. hahah
57. Vad ville du bli när du var liten: Advokat, HAHA såg för många filmer!
58. Blev du det:  nej (A)
59. Brinner för: Musiken
60. Straight, Bi eller gay: Straight :) tror jag.. ?
61. Katt eller hund: katt, har mina älsklingar :)!
62. Har du nån nojja:jaaaaaa
63. Fobier: jaaaaa
64. Deppig eller glad: just nu e ja glad:)
65. Politiskt insatt: den där frågan passar inte mig .. ;)
66. Värdesätter du ärlighet: alltid
67. Brukar du dra vita lögner:  e tvungen.. tänk skolan lixom höhö
68. Är det ok med vita lögner: ja :)
69. Känner du en mytoman: yes i do
70. Har du pojkvän/flickvän: ja!
71. Är du kär: jaa!
72. Hur tidigt stiger du upp: när ja blir väckt.. ibland :)
73. Är det bra eller dåligt: vet inte .. 
74. Vem/vilka vet mest om dig: Rebecca och mami
75. Gillar du att slåss: nej ja gillar inte i love it
76. Vad har du på dig just nu: jeans från bikbok grått linne o adidas tröja
77. Vad ska du göra ikväll: flippa ur med rebecca like usual
78. När var du senast riktigt full: de va ett tag sen faktiskt
79. Är du seriös: oftast inte..
80. Hur många väskor äger du:  typ tre st.. hahah alla andra e sönder
81. Hur många bilar har du? Ingen i min familj har en bil hahah
82. Hur många biologiska syskon har du: 2, en är halv
83. Isåfall, vad heter de: Viktor och Saga
84. Hur många timmar sover du per natt: alldeles för lite.
85. Vem är snyggast i världen: T.I. <333333333333<333333333<333333333<3333333<33333<333333<3333333
86. Vad är du allergisk mot: fjortisar..
87. Ska du duscha idag: ja gjorde de nyss :)
88. Vad är det för veckodag: torsdag :)
89. Vad är det för datum idag: 25 september 
90. Vad gör du nästa år: jag vet inte, kanske flytta med rebecca (aa)
91. Är du likgiltig: va betyder de:)?
92. Hårdrock eller synth: isåfall hårdrock ..
93. Är du uppväxt i stan eller på landet: förorten haha
94. Vem är snyggast av dina vänner?: rebecca lätt! hahah nej hon e vacker:)
95. Gillar du att laga mat: jaaa älskar, fast ja lyckas inte så bra.. :)
96. Märkeskläder eller secondhand: ehm.. ja köper typ adidas o sånt vet inte faktiskt..
97. Är du sexuellt frustrerad: ja men sjäääääälvklart!
99. Vem är snällast just nu: Datorn :)
100. Har du ont nånstans?: Magen :(:(


Imorgon är de idrott i rackethallen kl 9 i jordbro, bara skjuuut mig

nu ska jag tagga seeeya!! :) PEACE/ MiiiiiiiiiiQa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se