shuuuuezzz! :)

Sitter hemma hos Rebecca nudådaaa hon är lite tröttish :)
Idag skällde min lärare ut mig för att jag struntade i träslöjden, orkar inte göra nån
jävla smörkniv men jaja.. kanske kommer få byta skola o grejer om inte jag kommer VARJE
dag till skolan tills jullovet så de är bara att köööööra o gå till skolan och sköta sig:)

o nu sitter rebecca o sminkar sig o ja lyssnar på Pachangas nya låt calienta som ÄÄÄÄGER:)

bluecorbin bleu
gamla bilder höhö, och blåa tänder/tunga, hade ätit en blå godis hahah eller klubba hööh

Rebeccas nya ord är : LEBBOSTROFIA
fg ny bild på mig :) HÖHÖHÖ
när jag och rebecca var hemma hos mig och chilla lite i helgen.. ;) Får inte lägga ut några bilder på rebecca
för henne, men hon är vacker ändå :) ska taggiiish nu

PPPPPPPEACE!!!!!!!!!!!! / MiiiQa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se