happy feeeeet! :)

Värsta känslan?  att vara hungriiiiiiiiig
Bästa känslan? när jag har grooovt mkt pengar och bara kramas me bebis lawin
Din första tanke när du vaknar? ska sova lite till..
Vilken ringsignal har du? David tavarre summerlove ( radio version ) 
Har du någonsin varit kär? jag e kär nu :)
Vad har du på väggarna i ditt sovrum? blååa iskalla tapeter
Vad har du under sängen? en fotboll och tusen kläder
Ser på? topmodel , 2½män simpsons o vänner
Lyssnar på? rgtn d-hall och rnb:)
Skriv nått smart.  jag e inte smart drf kan ja inte skriva nåt smart
Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem? min mormor!
Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? mamma- jag kan inte mitt går oxå ut
Vad vill du bli när du blir stor? Målare eller typ skådespelare eller dansare höhö
Hur skulle dina vänner beskriva dig? bäst i världen hhööh
Vilket är ditt lyckligaste ögonblick? då ja o lawin kysste varandra första gången :)
Vad skulle du vilja vara världsmästare i? att ja kunde springa snabbast typ haha
Vilken kroppsdel klarar du dig utan? lilltån :)
Vilken superhjältekraft vill du ha? kunna teleportera mig HAHa 
Vad är du beroende av? mobil, cigg och läppglans:)
Vad skulle du ta med dig till en öde ö? Lawin och rebecca, och mina två katter reggaeton och sascha haha :)!


Baxa den här från assiya hhööhhö :)

Inatt sov lawin hos mig och när vi vaknade följde jag med han till oden och kollade när han åt sin salami pizza, jag fick smaka kanten av pizzan han e inte så snål asså. haha!
Väckte rebecca sen hon sov när jag kom så jag banka på hennes fönster med en pinne, ringde på klockan typ 77777777788 ggr och ringde hennes hemtele och smsa, till slut vakna hon och öppna dörren höhö sen köpte vi en varsin kebabtallrik ( hon bjöd hon e inte lika snål ) & sen kollade vi på happy feet:) den e inte slut än men alldeles strax.. längtar verkligen till mitt internet sätter igång igen har varit utan de skitlänge nu:(
rtuuutbng
Tung bild va? lite omgjord bara haha :)..
Men nu ska jag faktiskt tagga bloggar nästa gång ja har internet höhö

PPPPPEACE! / MiiQa







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se